Enviaments i devolucions:

Enviament del paquet

Si tots els articles estan en botiga, el paquet serà enviat dins de les 48 hores següents a la recepció del pagament. Si hi ha alguna cosa que no estigués en estoc enviaríem un e-mail per consultar la manera de procedir. Si esperes notícies nostres, consulta la carpeta de correu no desitjat. L'enviament es realitza a través de la pàgina https: //www.packlink .es on podem escollir aquella empresa que millor s'ajusti al tipus d'enviament. Quant l'enviament surt de la nostra botiga enviem un e-mail amb el nombre de seguiment i la data estimada de lliurament. Preguem estar pendents del telèfon per poder atendre el lliurament de l'empresa de transports.

Les despeses d'enviament inclouen les despeses de manipulació i empaquetat, així com les despeses postals. No ens fem responsables dels danys que pugui patir el teu paquet després de l'enviament, en aquest cas caldria posar-se en contacte amb l'empresa de transports assignada i la seva assegurança.Si no pot fer-se el lliurament després d'una setmana d'absència al domicili i sense contestar el telèfon, el paquet torna a les nostres oficines i hauràs de pagar un nou enviament. Si en 30 dies no hem rebut notícies del client, l'article passarà de nou a la venda i el client perdrà tot dret de reclamació.

DEVOLUCIONS

Només s'accepten devolucions de transaccions prèviament pactades i en el termini de 5 dies un cop rebut el paquet. S'ha d'enviar un e-mail o trucar per telèfon a botiga explicant el problema. En cas d'error nostre s'acceptaran els càrrecs de l'enviament del nou article. Per a un altre tipus de devolucions no ens fem càrrec de les despeses d'enviament. No s'accepten devolucions de cap manera en roba interior, teles tallades o articles de merceria en què ho especifica. El motiu és no tenir precinte de qualitat que asseguri que l'article no hagi estat manipulat.